Renginiai – miesto veidas?


Įvykiai ir pramogos tapo populiariomis priemonėmis mažesniems miestams, siekiant padidinti jų įvaizdį ir įgyti patirties. Tai itin dažnai naudojama praktika visame pasaulyje.

Mažiems miestams kyla tendencija naudoti didesnius, tarptautinius renginius, kaip miestų ženklinimo ir marketingo veiksmus. Vis dėlto yra sunkumų, su kuriais šie miestai turi spręsti, kad būtų išvengta įvairių neigiamų situacijų.

Renginių sinergijos svarba miestui

  • Renginių tinkamumas

Tarptautiniu mastu pripažintų įvykių priėmimo perspektyva smulkmenoms skiriama mažesniems miestams dėl jų gebėjimo panaudoti teigiamas asociacijas, garsinti žiniasklaidoje ir potencialiai pritraukti turistus bei naujus gyventojus. Prieš organizuojant renginį miestą turi įvertinti kelis svarbius dalykus.

Ar renginys atitinka miesto prekės ženklo iniciatyvų tikslinę rinką (pvz., Investuotojus, turistus, dabartinius / potencialius gyventojus)?

Ar mieste užtenka pajamų, investicijų bei sudaryto biudžeto suorganizuota numatytą renginį?

Mažesniuose miestuose didžiausias dėmesys skiriamas gyventojų skaičiaus didėjimui (pritraukiant naujų talentingų gyventojų), taigi įvykiai, kurie tik atneš turistus, kurie neatitinka tikslinio demografinio profilio, gali būti tik laikinas grynųjų pinigų srautas, o ne ilgalaikis strateginis prekės ženklo iniciatyva.

Ar renginio vaizdo asociacijos atitinka dabartines ar perspektyvias miesto įvaizdžio asociacijas?

Moksliniai tyrimai parodė, kad tarp įvykio ir miesto yra įvaizdžių nuorodos, o jei yra strategiškai tikslingos, juos galima panaudoti maksimaliai padidinti naudą nuotraukoms (Florek & Insch, 2011 m.) ¹. Tačiau tai nereiškia, kad kai kurios teigiamos įvykio asociacijos yra tinkamos miestų prekės ženklo naudojimo strategijai. Tai ypač svarbu mažesniems miestams, kurie ką tik pradėjo miestų prekių ženklų koncepciją, kad sustiprintų esamas asociacijas arba rebranduotų save, kad išsklaidytų neigiamas asociacijas. Mažai svarbu, kaip populiarus ar turinį generuojantis įvykis, jei asociacijos nėra strategiškai tinka su miestu.

Ar renginys tinka vietiniams gyventojams?

Bet kokia miesto iniciatyva negali tikėtis išgyventi be vietinių gyventojų paramos – jie yra ir bus pirmaujanti prekės ženklo ambasadoriai miestui.

Apsvarstykite galimybę naudoti pasikartojančius įvykius (o ne vienkartinius renginius).

  • Padidinkite prekės ženklo populiarumą renginio metu

Atsižvelgiant į dažnus miestų biudžeto apribojimus ir miestai dažniausiai surengia tik vieną, tam tikros, numatytos, temos renginį. Tai nėra gera iniciatyva, kadangi gyventojams ir miesto svečiams yra reikalingas tęstinumas.

Stiprus ir strateginis numatytų renginių planas turės gerokai daugiau naudos miesto prekės ženklui.

Moksliniai tyrimai taip pat parodė, kad miestų asmenybės formavimas, susiejęs jį su keliais įvykiais, dažniausiai tampa labiau patrauklus, ne tik aplankyti, bet ir gyventi bei dirbti čia.

Tai taip pat padeda kovoti su bauginančia ir augančia gyventojų mažėjimo problema, su kuria susiduria miestai itin dažnais. Svarbu suprasti miesto gyventojų supratimą apie šventes ir įvykius ir laikytis to, o miesto įvaizdis laikui bėgant turėtų tik gerėti.

Net dideli, užsienio miestai, kurie surengė daugybę renginių, tokių kaip olimpinės žaidynės ar FIFA Pasaulio taurės, nukrito ir praranda daugybė gyventojų, nes nesugebėjo sukurti nuolatinės sinergijos visame renginių maste.

You may also like

Comments are closed here.

Musų konkaktai

Kaunas, Lasivės al.

Įkūrėjas

Mantas Jomantas

Mantas Jomantas

© Koperator.lt